MAPPA.fi on kestävyyskasvatuksen monitoimityökalu ja jakamisalusta opettajille, kasvattajille ja nuoriso-ohjaajille.

• Löydät palvelusta oppimateriaaleja, koulutuksia ja tukipalveluita ympäristökasvatukseen ja kestävyysosaamiseen liittyen, yli 300 toimijan tuottamina.
  • Sisällöt on luokiteltu helposti löydettäviksi mm. kohderyhmän, opetussuunnitelmien tavoitteiden, asiasanojen sekä erilaisten teemojen mukaisesti.
  • Palvelun peruskäyttö ei vaadi rekisteröitymistä.
  • Hae hakusanalla tai osaamisperusteisesti, selaa teemareppuja tai kurkkaa kalenteriin!
  • LYKE-verkoston tarjoamat palvelut löydät kartalta.
  • Kirjautuneena voit myös tähdittää omia suosikkimateriaaleja, koota teemareppuja, suunnitella oppimiskokonaisuuksia tai lisätä omia sisältöjä.
  • MAPPA on hyvä näyteikkuna erilaisille projekteille ja hankkeiden tuotoksille.

MAPPAa ylläpitää Suomen luonto- ja ympäristökoulujen liitto, jonka toimintaa rahoittaa Opetus- ja kulttuuriministeriö.

Ohjevideo

MAPPAn esittely (2.47 min)

Materiaalipankki

Eri tahojen tuottamia avoimia oppimateriaaleja

Usein kysytyt kysymykset

Ilmoita ja mainosta

Lisää organisaatiosi materiaalit, palvelut, tapahtumat ja koulutukset MAPPAan. Maksuttoman sisällön voit lisätä maksutta, maksullisesta sisällöstä perimme kohtuullista korvausta (hinnasto alla) näkyvyyttä vastaan.  MAPPAlla on vuosittain n. 40 000 käyttäjää. Mainostuloilla kehitämme ja huollamme MAPPAa käyttäjien toiveita kuunnellen.

Varaa paikka bannerille tai maksullisille palveluille, materiaaleille ja kalenteritapahtumille.

Ota yhteyttä: maija.ihantola@luontokoulut.fi, puh: 041 536 8232

HINNASTO 2024

Palveluhaku

• Vain maksuttomia palveluita 0€
  • Kaikki yhden toimijan palvelut (myös maksulliset) 300€ / 12 kk

Materiaalit ja kalenteritapahtumat

• Vain maksuttomia materiaaleja ja kalenteritapahtumia 0€
  • 1 maksullinen tapahtuma/materiaali 200€ / vuosi
  • 2-5 maksullista tapahtumaa/materiaalia 400€ / vuosi
  • 6-10 maksullista tapahtumaa/materiaalia 500€ / vuosi

Mainosbannerit

• 1000€ / 12 kk
  • 700€ / 6 kk
  • 500€ / 3 kk
  • Kysy myös räätälöityjä MAPPA-mainospaketteja

LYKE-verkoston jäsenedut:

• Sertifioidut LYKE-verkoston toimintakeskukset ja kehittämiskeskukset:
    Palveluhaku (myös maksulliset palvelut) veloituksetta. Materiaalit ja kalenteritapahtumat -30%
  • LYKE-kumppanit:
    Palveluhaku, materiaalit ja kalenteritapahtumat -30%

Jäsenedut huomioidaan automaattisesti laskutuksessa.

Suomen luonto- ja ympäristökoulujen liiton uusimmat teemareput