Auditointiohjeet

LYKE-verkoston auditoinnin tarkoituksena on tukea ja monipuolistaa verkoston toimipisteiden työtä sekä ylläpitää LYKE-sertifikaatin laatuvaatimuksia. Sertifikaatti on voimassa kolme vuotta kerrallaan ja se uusitaan vertaisauditoinnilla, joka suositellaan tehtäväksi kahden vuoden välein. Samalla toimipisteet saavat toiminnastaan palautetta ja jakavat hyviä toimintatapojaan.

Auditointiohjeet:

1. Ota yhteyttä auditointikumppaniisi ja sovi auditoinnin suorittamisesta.
  2.  Tutustu auditointiohjeisiin ja -lomakkeisiin MAPPA-teemarepussa (Avautuu kirjautuneille LYKE-verkoston jäsenille).
  3. Tee auditointi ja palauta lomakkeet auditoinnin päätteeksi ohjeiden mukaisesti.

Jos toivot muutoksia auditointikumppaneihisi, tarvitset neuvoa MAPPAan kirjatutumisessa tai sinulla on muuta asiaa auditointiin liittyen, ota yhteyttä Maijaan toimistolla.

Uudet verkoston jäsenet:  ottakaa yhteyttä LYKE-verkoston toimistoon

Kiitos työstäsi LYKE-verkoston kehittämiseksi!